Virtuální schůzky a online spolupráce

Během školení Vás připravíme na plnohodnotnou práci online. Budete umět řídit schůzky, workshopy i celé projekty. Představíme Vám tipy na přípravu a to technickou i metodickou. Naučíte se zahájit strategickou schůzku či workshop, sbírat a analyzovat názory lidí a dělat konsenzus a rozhodnutí. Všechny zapojíme a výstupy budete mít ihned k dispozici.

Jak na efektivní spolupráci ve virtuálním světě.

Poslední měsíce jsme všichni byli nuceni přejít na home office a pracovat buď v hybridním nebo online režimu. Setkali jsme se tváří v tvář s nutností digitální transformace v komunikaci a začali používat základní virtuální platformy na video hovory (Zoom, Teams, atd.). Tím se zajistil minimální komunikační dosah. Ale co dál? Jak zajistit řízení týmů, projektovou práci, inovace, motivační rozhovory s týmem, či získávání názorů a zpětné vazby? Tyto oblasti jsou přesně tou častou otázkou ve většině organizací. My, v ICG, jsme experimentovali, zkoušeli a hledali cesty, jak efektivně pracovat ve virtuálním světě. Naši konzultanti jsou zkušení moderátoři fyzických workshopů a školení, ale společně jsme museli vyzkoušet několik cest, abychom našli stejně efektivní a dynamickou formu ve virtuálním světě. Dnes víme, že to jde! Máme nástroje a hlavně přístup jak realizovat vše výše uvedené i online a zajistit efektivní týmovou spolupráci. S naším programem chceme s Vámi sdílet to nejlepší z nástrojů, kterým sami věříme a pravidelně je používáme. Kromě nástrojů jsme hrdí na to, že se můžeme podělit o své zkušenosti a předat tipy a doporučení, které ve světě „online“ skutečně využijete.

Potřeby specifické ve virtuálním světě…

  • dělat rozhodnutí vycházející z poznání názorů ostatních
  • plánovat a řídit efektivní schůzky s větším počtem lidí
  • pokračovat v projektu i z prostředí „home office“
  • být expertem na digitální nástroje týmové spolupráce
  • připravit se na školení, výuku – nahradit standardní pomůcky (whiteboard, flipchart)
  • udržet energii schůzek a pozitivní přístup

Online práce? Opravdu to jde a velmi efektivně.

Podívejte se na naši práci online

Při školeních nebo projektech používáme stejné nástroje, které vás naučíme.

Naučíte se

  • Řídit schůzky, workshopy, resp. školení. Připravit se technicky i zajistit načasování a agendu. Přizpůsobit se skupině lidí.
  • Zjišťovat názory, hledat řešení i analyzovat názory pomocí digitálních platforem.
  • Mít „svoje“ portfolio preferovaných nástrojů virtuálního světa a vědět, co a kdy efektivně použít.
  • Udržet energii v malém, ale i velkém virtuálním týmu.
  • Vnímat rozdíly přístupů pro schůzku, workshop a školení.
  • Připravit efektivní schůzku a pracovat s účastníky i po skončení.

Cena: 3 500 Kč + DPH / osobu

Cena včetně DPH (21 %): 4 235 Kč

Po skončení účastník získá potvrzení o úspěšném absolvování kurzu.

V ceně kurzu:  1 den školení, školicí materiály a garance kvality – vrátíme Vám 25% ceny zpět, pokud nebudete se školením spokojeni.

Pro účast na kurzu budete potřebovat připojení na internet a možnost instalovat si nebo použít on-line aplikaci programu Zoom (není potřeba registrace, zde si můžete vyzkoušet, zda Vám Zoom funguje).

V případě zájmu o uzavřené firemní školení nás prosím kontaktujte.

  • 19. 02. 2021
  • 8:30-12:00 a 14:00-16:30

Termíny školení

  • Online, Počet dnů: 1
    • 11. 01. 2021
    • 8:30-12:00 a 14:00-16:30
    Rezervovat
  • Online, Počet dnů: 1
    • 19. 02. 2021
    • 8:30-12:00 a 14:00-16:30
    Rezervovat

Kontaktní osoba

Závazná přihláška

Promo kódy na naše školení můžete získat odběrem newsletteru.

Vyplněním tohoto formuláře uděluji tímto společnosti ICG-Capability, s. r. o., se sídlem Marie Podvalové 1 souhlas se zpracováním mých osobních údajů, kterými jsou jméno a příjmení, poštovní adresa, emailová adresa a telefonický kontakt a to pro účely:

Doba zpracování osobních údajů je dva roky od udělení souhlasu. Subjekt prohlašuje, že byl Správcem řádně poučen o zpracování a ochraně osobních údajů a že uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Při stornování školení 15 a více pracovních dní před konáním akce vám nabídneme náhradní školení v dalším termínu.

Můžete si také vybrat jiný typ školení ve stejné ceně, než na které jste se přihlásili. Při stornování školení v termínu kratším než 15 pracovních dnů nebo pokud se školení vůbec nezúčastníte, bude uplatněno 100% storno bez náhrady.