Virtuální schůzky a online spolupráce
Během školení Vás připravíme na plnohodnotnou práci online. Budete umět řídit schůzky, workshopy i celé projekty. Představíme Vám tipy na přípravu a to technickou i metodickou. Naučíte se zahájit strategickou schůzku či workshop, sbírat a analyzovat názory lidí a dělat konsenzus a rozhodnutí. Všechny zapojíme a výstupy budete mít ihned k dispozici.
Jak na efektivní spolupráci ve virtuálním světě.
Poslední měsíce jsme všichni byli nuceni přejít na home office a pracovat buď v hybridním nebo online režimu. Setkali jsme se tváří v tvář s nutností digitální transformace v komunikaci a začali používat základní virtuální platformy na video hovory (Zoom, Teams, atd.). Tím se zajistil minimální komunikační dosah. Ale co dál? Jak zajistit řízení týmů, projektovou práci, inovace, motivační rozhovory s týmem, či získávání názorů a zpětné vazby? Tyto oblasti jsou přesně tou častou otázkou ve většině organizací. My, v ICG, jsme experimentovali, zkoušeli a hledali cesty, jak efektivně pracovat ve virtuálním světě. Naši konzultanti jsou zkušení moderátoři fyzických workshopů a školení, ale společně jsme museli vyzkoušet několik cest, abychom našli stejně efektivní a dynamickou formu ve virtuálním světě. Dnes víme, že to jde! Máme nástroje a hlavně přístup jak realizovat vše výše uvedené i online a zajistit efektivní týmovou spolupráci. S naším programem chceme s Vámi sdílet to nejlepší z nástrojů, kterým sami věříme a pravidelně je používáme. Kromě nástrojů jsme hrdí na to, že se můžeme podělit o své zkušenosti a předat tipy a doporučení, které ve světě „online“ skutečně využijete.
Potřeby specifické ve virtuálním světě…
- dělat rozhodnutí vycházející z poznání názorů ostatních
- plánovat a řídit efektivní schůzky s větším počtem lidí
- pokračovat v projektu i z prostředí „home office“
- být expertem na digitální nástroje týmové spolupráce
- připravit se na školení, výuku – nahradit standardní pomůcky (whiteboard, flipchart)
- udržet energii schůzek a pozitivní přístup
Online práce? Opravdu to jde a velmi efektivně.
Podívejte se na naši práci online
Při školeních nebo projektech používáme stejné nástroje, které vás naučíme.
- Video o přípravě konceptu online školení
- Video k simulační hře
- Video k virtuálním workshopům – interakce s účastníky
- Video k MENTI – získáváme zpětnou vazbu
- Tablet místo Flipchartu
Naučíte se
- Řídit schůzky, workshopy, resp. školení. Připravit se technicky i zajistit načasování a agendu. Přizpůsobit se skupině lidí.
- Zjišťovat názory, hledat řešení i analyzovat názory pomocí digitálních platforem.
- Mít „svoje“ portfolio preferovaných nástrojů virtuálního světa a vědět, co a kdy efektivně použít.
- Udržet energii v malém, ale i velkém virtuálním týmu.
- Vnímat rozdíly přístupů pro schůzku, workshop a školení.
- Připravit efektivní schůzku a pracovat s účastníky i po skončení.
Cena: 3 500 Kč + DPH / osobu
Cena včetně DPH (21 %): 4 235 Kč
Po skončení účastník získá potvrzení o úspěšném absolvování kurzu.
V ceně kurzu: 1 den školení, školicí materiály a garance kvality – vrátíme Vám 25% ceny zpět, pokud nebudete se školením spokojeni.
Pro účast na kurzu budete potřebovat připojení na internet a možnost instalovat si nebo použít on-line aplikaci programu Zoom (není potřeba registrace, zde si můžete vyzkoušet, zda Vám Zoom funguje).
V případě zájmu o uzavřené firemní školení nás prosím kontaktujte.
Ke stažení
Virtualni-schuzky-a-spoluprace-online.pdf- 03. 05. 2021
- 8:30-12:00 a 14:00-16:30
Termíny školení
-
Online, Počet dnů: 1Rezervovat
- 03. 05. 2021
- 8:30-12:00 a 14:00-16:30
Kontaktní osoba
