Management informací

Představíme vám, jaké jsou moderní a zcela konkrétní možnosti a nástroje pro práci s mnoha informacemi. Naučíte se a na reálných případech uvidíte, jak koordinovat mnoho aktivit paralelně, a přitom být stále podporou pro váš tým.

Tento nový a pro mnohé překvapivý způsob práce je aplikovatelný ihned. Efektivita je výrazně posílena, pokud tyto metody využívá celý tým a zejména celý management.

Prakticky zaměřené školení Managementu Informací založené na zkušenostech z mnohaletého působení v manažerských pozicích ve výrobním prostření. V rámci školení objasníme na desítkách reálných příkladů, jaké možnosti práce s úlohami a informacemi se v dnešním digitálním světě nabízí. Získáte zcela unikátní a konkrétní návody, jak být efektivnější a zaručeně spolehlivý manažer, který zvládá perfektně koordinovat jak sebe, tak svůj tým v operativě i projektových úlohách.

Krok za krokem, dle struktury připravené myšlenkové mapy, se zaměříme na reálné prvky, papírové a digitální nástroje, které mají pomoci vedoucím pracovníkům zvládat enormní objemy informací a pracovat s nimi. Přehled současných možností doplňuje výklad, v jakých případech, proč a jak dané nástroje využít. Na desítkách reálných obrázků se dozvíte, jak správně obohatit trio „papírový blok – Outlook – Excel“, které již dávno nemohou být hlavními nástroji dnešních manažerů.

Seznámíte se s tím, jaké jsou dostupné nástroje pro psaní poznámek a uchování informací, z čehož lze následně vycházet při tvorbě strategií a zadání projektů. Další praktické části výkladu jsou zaměřené na uspořádání poznámek, organizaci a strukturování osobní přípravy a zavedení vlastních rutinních postupů a na tvorbu standardů.

Velmi nápomocným ve správě informací a při čtení a uchování informací z e-mailů může být kreslení myšlenkových map v programu Mindjet MindManager, kterému je věnována celá jedna část (využití tohoto programu účastníky školení není nezbytné, jedná se jen o doporučený nástroj – pro účely školení lze využít 30denní plně funkční verzi zdarma ke stažení na www.mindjet.com).

Naučíte se

  • Organizovaná práce s daty a informacemi různých druhů
  • Správa mnoha informací a poznatků
  • Jak řídit a synchronizovat mnoho projektů současně v korespondenci se strategií a vizí firmy
  • Způsoby vedení poznámek ze schůzek a z vyšetřování
  • Prvky, které usnadní práci vedoucím pracovníkům
  • Tipy pro tvorbu myšlenkových map vhodných pro každý den
  • Praktický trénink kreslení myšlenkových map
  • Základní ochrana všech informací a poznámek – digitální bezpečnost na PC / mobilních zařízeních
  • Vedení kritických položek/poznámek vedoucího pracovníka
  • Standardy a standardizace činnosti týmu

Pro koho je školení určeno

Přednáška je určena všem vedoucím pracovníkům a managementu, ale i specialistům a projektovým manažerům, kteří pracují s mnoha informacemi, případně potřebují koordinovat mnoho aktivit paralelně.


Cena: 4 000 Kč + DPH / osobu

Cena včetně DPH (21 %): 4 840 Kč

Po skončení účastník získá potvrzení o úspěšném absolvování kurzu.

V ceně: 1 den školení (9:00 – 15:30), školicí materiály, osvědčení a občerstvení po celou dobu kurzu a garance kvality – vrátíme Vám 25% ceny zpět, pokud nebudete se školením spokojeni.

V případě zájmu o uzavřené firemní školení nás prosím kontaktujte.

Termíny školení

Kontaktní osoba

Závazná přihláška

Promo kódy na naše školení můžete získat odběrem newsletteru.

Vyplněním tohoto formuláře uděluji tímto společnosti ICG-Capability, s. r. o., se sídlem Marie Podvalové 1 souhlas se zpracováním mých osobních údajů, kterými jsou jméno a příjmení, poštovní adresa, emailová adresa a telefonický kontakt a to pro účely:

Doba zpracování osobních údajů je dva roky od udělení souhlasu. Subjekt prohlašuje, že byl Správcem řádně poučen o zpracování a ochraně osobních údajů a že uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Při stornování školení 15 a více pracovních dní před konáním akce vám nabídneme náhradní školení v dalším termínu.

Můžete si také vybrat jiný typ školení ve stejné ceně, než na které jste se přihlásili. Při stornování školení v termínu kratším než 15 pracovních dnů nebo pokud se školení vůbec nezúčastníte, bude uplatněno 100% storno bez náhrady.